Sporturi pentru femeile gravide

Share Button

Sunteti o femeie activa care este obisnuita sa faca sport si ati ramas insarcinata ? Oare ce activitati fizice mai puteti face ?

mersul pe josMersul pe jos

In loc sa va transformati intr-o sedentara si sa practicati somnul la domiciliu, cel mai indicat lucru pe care  trebuie sa-l faceti, sunt cateva minute de mers pe jos in fiecare zi. Mersul pe jos permite organismului sa-si imbunatateasca circulatia sangelui si va ajuta sa evitati picioare grele si umflate. O repriza buna de mers pe jos ar trebui sa dureze intre 30 de minute si o ora, combinanad mersul pe jos normal, mersul rapid si urcatul sau coboratul scarilor. Evitati pantele abrupte pe  distante lungi !

De asemenea, mersul pe jos in fiecare zi poate detemina o buna oxigenare a  corpului vostru .

Alegeti cu atentie locurile in care veti face plimbarile, concentrandu-va in special pe parcuri si locuri linistite . Acestea va induc o stare de calm si, in acelasi timp cu mersul pe jos, puteti face exercitii de respiratie si de relaxare. Nu uitati sa bea apa in mod regulat pentru a compensa cantiatea de apa pierduta prin transpiratie.

Inotul

Inotul este cel mai bun sport pentru femeile gravide, deoarece aceasta activitate este una lenta , iar apa are o actiune de masaj asupra corpului. In plus, puteti incerca toate modurile de exercitare a acestei practici. In cativa metri de inot, va puteti relaxa picioarele  si pregati muschii perineului. Pozitia ”culcat pe spate” este foarte recomandat pentru a combate dureri articulare si pentru a preveni arcul de spate (deformarea coloanei).

exercitii sarcinaGimnastica in apa

Este, de asemenea, ideala pentru practicarea exercitiilor de relaxare si stretching in conditii de siguranta. Scufundat in apa, corpul tau va obosi mai putin si poate incerca sa faceti cateva serii miscari ale bratelor si lovituri. Aerobic in apa este, de asemenea, benefic pentru sistemul cardiovascular si stimuleaza muschii pentru a te face mai puternica. Prin practicarea acestui sport in mod regulat, vei fi mai putin stresata si corpul tau se va pregati usor usor pentru nastere.

 

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.