Saptamana 37 de sarcina

Share Button

Sosirea copilului se apropie. Daca aveti alti copii mici, acesta este momentul sa imprumutati custodia lor pe durata sejurului dumneavoastra in maternitate.

In cazul in care este o perioada de vacanta, copiii dvs. se pot bucura de un sejur cu verii lor, la bunici acasa sau la niste prieteni apropiati. Ei nu trebuie sa se simta exclusi, sunati-i si tineti-i la curent. In perioada de scoala, aduceti un baby-sitter de incredere care poate sa vina seara sau care isi poate petrece noaptea la voi, in caz care aveti o plecare nocturna neasteptata.

fat 37 saptEvolutia fatului

Copilul este pregatit. Dar voi ?

In mod normal, copilul s-a intors si s-a pus in canalul de nastere, adica este gata sa se nasca. Bratele si picioarele sunt mai groase, iar gingiie tari. Din saptamana 39 de sarcina, nu ii va mai lipsi nimic.

Ritmul cardiac, respiratia, productia de hormoni si procesul digestiv: toate miscarile automate, esentiale pentru viata extrauterina, sunt activate. Copilul isi suge degetul, strange ferm degetele… si asteapta lumina! Acesta masoara aproximativ 45 cm si cantareste 2.4 kg. Placenta care il hraneste are un diametru de 20 cm, o grosime de circa 3 cm si cantareste aproximativ 500g.

La nivel cerebral,mielina din jurul nervilor continua sa creasca. Riscati sa ii simtiti loviturile de picioare in coaste. Din ce in ce mai inghesuit, bebelusul continua sa acumuleze un pic de grasime sub piele si multa putere pentru a face fata vietii exterioare. In aceste zile, nu este intotdeauna usor sa ramaneti activa. Cu toate acestea, un mic exercitiu va va ajuta sa infruntati travaliul in plina forma in ziua in care va veni .

saptamana 37 de sarcinaCorpul mamei

Rabdare, natura stie ce face !

Nu va mai lipsesc decat cateva saptamani pentru ca perioada de gestatie sa fie indeplinita (9 luni complete). Unii bebelusi asteapta cu rabdare, chiar pana la 41 de saptamani. Desigur, greutatea provoaca dureri la nivelul spatelui, picioarelor, mainilor si picioarele sunt umflate. Acest lucru este cauzat in mare parte de retentia de apa si odata cu acestea isi fac aparitia si edeme mai mult sau mai putin vizibile. De fapt, acesta este un simptom destul de normal, apare treptat, bineinteles, daca nu aveti nici un alt simptom particular (cum ar fi cresterea tensiunii arteriale, dificultati de respiratie bruste…). Dar nu trebuie sa numarati zilele si orele: natura este inteleapta, trebuie doar sa aveti incredere in ea. Probabil ca ati luat un maximum de 12 kg, daca totul a decurs bine. Totul va fi in ordine dupa ce veti naste.

Odihniti-va acum, pentru ca dupa aceea nu veti mai avea asa de mult timp.

Va rugam sa retineti ca in acest stadiu al sarcinii, sexul poate declansa travaliul. Deci, fiti atenta…

Tata

El este foarte atent la cel mai mic semn care ar putea anunta o nastere iminenta. Nu vrea sa patiti nimic si incearca sa va faca sa va simtiti mai bine masandu-va pe spate pentru a va calma durerile cauzate de noua postura. Va gaseste chiar mai frumoasa si va face fotografii din profil, pentru a avea amintiri, mai tarziu …

Sfaturi

Pozitii bune

Iata cateva pozitii impotriva durerilor de spate, de burta sau de perineu, inspirate din yoga, care ar trebui sa va vindece rapid. Invatati aceste exercitii, realizati-le incet fara sa va contrati si respirati fara corect.

Relaxare

Copacul: mainile impreunate, un picior in echilibru cu genunchiul piciorului opus.

Aceasta pozitie de baza va permite sa deveniti constienta de echilibru. Numita de energie, ea permite calmarea persoanelor anxioase. Respirati adanc pe nas. Stati in aceasta pozitie timp de cateva minute si apoi schimbati piciorul.

Paianjenul : Aceasta pozitie este suverana impotriva picioare grele si pentru relaxarea spatelui si a burtii. Intinsa pe sol, cu fesele cai mai aproape posibil de perete riticati usor picioarele pe perete. Indepartati-le usor. Scopul este ca spatele sa fie drept. Corpul vostru ar trebui sa formeze un unghi aproape drept cu peretele. Relaxati-va picioarele. Respirati adanc. Chiar puteti inchide ochii. Stati in aceasta pozitie timp de cateva minute si coborati usor picioarele prin pliere si rulandu-le pe o parte.

Relaxarea burtii

Broasca: stati ghemuita, cu mainile in interiorul picioarele departate. Ideea acestui exercitiu este de a introduce cantitatea maxima de aer in stomac si in partea de jos a spatelui. Va veti relaxa zona lombara.

Acest exercitiu este bun, de asemenea, si pentru intretinerea muschilor perineali. Lasati capul sa va cada si respirati in ritmul propriu pe nas.

Cochilia : Respiratia este pusa aici, in diafragma si partea inferioara a abdomenului. Atata timp cat aplatizati zona lombare, aceasta pozitie va va destinde, de asemenea, si spatele. Sprijiniti capul pe pumnii asezati unul deasupra celuilalt. Nu ezitati sa abordati aceasta pozitie daca aveti contractii dureroase .

 

 

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.