Sanatatea parului tau depinde de ceea ce mananci

Share Button

Alimentatia de zi cu zi are un rol foarte important in mentinerea sanatatii parului si a intregului organism. Sa nu va mirati daca parul dumneavoastra arata intr-un mod jalnic, cu toate ca folositi numai produse de ingrijire scumpe si de buna calitate. Cu siguranta problema este generata de o alimentatie necorespunzatoare.

Inainte da a va prezenta ce trebuie sa contina dieta zilnica, este foarte important sa stiti si ce anume va afecteaza sanatatea parului, prin intermediul dietei. Asadar, pentru o podoaba capilara de invidiat trebuie sa renuntati la bauturile carbogazoase, in special la sucuri, la mezeluri, la produsele de patiserie, si incercati pe cat posibil, daca nu puteti sa renuntati la cafea si tigari, macar sa le reduceti.

Sanatatea parului si dietaPentru o buna hidratare a pielii si firelor de par, este foarte important sa beti minum 2 litri de apa pe zi. Daca aveti posibilitatea, beti si cate o cana de ceai verde in fiecare zi, si in felul acesta va veti ajuta pielea scalpului sa lupte impotriva matretii inestetice.

Produsele lactate, gen lapte, iaurt sau branza, contribuie la cresterea rapida a firelor de par. Acelasi efect il veti obtine si daca dieta dumneavoastra contine frecvent peste ( somon, macrou, ton, pastrav), deoarece acest aliment este recunoscut pentru continutul sau bogat de Omega 3.

Fructele si legumele cu coaja lemnoasa, cum ar fi alunele, nucile, migdalele si semintele de dovleac sunt o sursa foarte importanta de zinc, care va ajuta sa va mentineti stralucirea si elasticitatea firului de par.

Din dieta dumneavoastra nu trebuie sa lipseasca cerealele integrale si scoicile, deoarece imbunatatesc  textura firelor de par si va ajuta sa luptati impotriva caderii parului.

Fasolea si mazarea au o contributie importanta in regenerarea rapida a parului, iar ouale, morcovii, caisele si citricele sunt aliatul dumneavoastra in lupta cu supraproductia de sebum.

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.