Consecintele regimurilor hiperproteice, non hipocalorice si hipoglucidice

Share Button

Nivelul de proteine depaseste usor doza zilnica recomandata (DZR) si provoaca cetoza. Corpul tau sufera un traumatism real pasager si limitat in timp. Daca aveti probleme cu rinichii sau antecedente renale, trebuie sa faceti niste analize complete recomandate de medicul dumneavoastra. Riscurile sunt multe si vitale.

Fara carbohidrati si fara fibre, organismul este predispus la constipatie, o problema care apare frecvent printre persoanele care tin o dieta Dukan. Inainte de a trata problema medical, nu uitati sa pastrati o buna sursa naturala de fibre: legume si tarate de ovaz. Taratele de ovaz nu sunt o optiune in cadrul regimului: acestea sunt obligatorii si in afara regimului. Daca nu va place, incercati sa le mancati fierte, crude, sarate sau dulci. Mancati salata de rubarba, etc . Legumele sunt in afara regimului, sursa principala de fibre. Puteti manca o zi din doua ( alternand 1PL (proteine +legume)/1PP (proteine pure)) si la discretie. Am constatat, de asemenea, ca un numar mare dintre cei care mananca obligatoriu legume la fiecare doua zile, declara ca acum manca mai multe legume decat inainte de inceperea dietei. Amintiti-va ca acestea sunt obiceiuri bune la care nu trebuie sa renuntati niciodata.

Persoanele cu risc

Femeile gravide, femeile care alapteaza , copiii , adolescentii nu nu au voie sa tina nicio dieta, nici Dukan, nici alta. Numai un specialist va poate prescrie inceperea unui program complet pentru a reveni la o greutate mai putin periculoasa pentru sanatatea dvs. pe termen scurt si pe termen lung.

Pentru sportivii amatori, sau cei care practica un sport in mod mai intensiv: riscul de oboseala, mai ales la inceputul dietei este mare. Este recomandata reducerea activitatii fizice, cel putin in primele cateva zile si apoi trebuie adaptata la forma voastra.

 

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.