10 moduri prin care îți poți menține greutatea corpului în limite normale

Share Button

În general femeile speră să fie cât mai frumoase, și fac eforturi să ajungă la silueta ideală. Ele obișnuiesc să țină diete o perioadă scurtă de timp pentru a slăbi și apoi își doresc să revină la alimentația obișnuită care constă și în satisfacerea unor pofte alimentare (ex. ciocolată, dulciuri) cu care organismul lor era obișnuit. Această metodă nu dă rezultate, așa că nu trebuie să vă mirați dacă nu ați reușit să vă mențineți silueta sau greutatea dorită.

10 moduri pentru menținerea greutății corpului în limite normale:

1. Nu consuma medicamente sau pastile de slăbit deoarece acestea nu opresc depunerea grăsimilor. Astfel de ,,soluțiiˮ sunt scumpe și nu fac decât să reducă pofta de mâncare.

2. Pentru a-ți menține silueta mănâncă întotdeauna cu măsură, alege alimente cu o densitate calorică scăzută. Nu ține o dietă care presupune să consumi doar un anumit fel de mâncare. Alege să mănânci alimente pe gustul tău, care au puține grăsimi, dar care conțin proteine, lipide și glucide. Alimentația diversificată este soluția pentru a-ți menține sănătatea și a nu te îngrășa.

3. Este recomandat să mănănci puțin și des, decât mult și rar, dar nu uita să alegi alimente sărace în calorii și bogate în minerale și vitamine.

fitoterapie

4. Pentru a-ți menține silueta trebuie obigatoriu să faci sport. Prin mișcare sau exerciții fizice îți modelezi corpul, îți tonifici musculatura, îți menții silueta și sănătatea organismului. Sportul trebuie să devină pentru tine un mod de viață, cu ajutorul lui consumi zilnic foarte multe calorii și astfel nu te îngrași.

5. Dacă îți place să mănânci la restaurant (italian, chinezesc, libanez) alege din meniuri feluri de mâncare sănătoase, care să nu conțină foarte multe calorii. Evită porțiile denumite large sau big și dacă se poate cere să primești salata cu sosul separat, ciorba degresată, carnea pregătită la grătar, etc.

6. Oamenii consideră că fumatul îi ajută să scadă în greutate. Fumătorii au obiceiul să renunțe la micul dejun în favoarea țigărilor și de aceea au impresia că slăbesc. Ei aleg tot felul de variante de produse pentru a-și satisface plăcerea de a fuma, cumpără țigări, filtre pentru țigări și tutun din magazinele de pe Internet. Potrivit cercetătorilor fumul de țigară are un efect asupra receptorilor de gust, în sensul că reduce mult sensibilitatea acestora, astfel mâncarea nu mai este simțită ca fiind atât de gustoasă și scade tendința de a mânca prea mult.

7. Un lucru este sigur: numărul de kg pe care le ai depinde de foarte mulți factori, din care fac parte: vârsta, tranzitul intestinal, stilul de viață (ex. sedentar, activ), activitatea metabolică, nivelul de stres, digestia. În concluzie, nu contează doar ce alimente consumi, ci și felul în care trăiești, toate acestea înfluențează greutatea corpului.

8. Dacă ți-e poftă mereu să mănânci ceva este bine să te abții, să lași pe mâine ceea ce poți mânca azi și este posibil ca mâine să îți treacă pofta.

9. Renunță la dietă și alege să duci o viață sănătoasă, să mănânci multe legume și fructe, carne slabă, în general alimente care nu conțin multe calorii și să faci mai multă mișcare în fiecare zi.

10. Somnul este foarte important pentru organism și sănătate! Dacă nu dormi suficient poți ajunge să fii foarte obosit, să nu mai dai randament la serviciu, să nu te mai poți concentra chiar și în activitățile banale (să dezvolți o tulburare de deficit de atenție), să devii uituc și împrăștiat (din cauza unor tulburări de memorie), să devii mai sensibil la stres și să acumulezi multe kg în plus. Oboseala sau lipsa somnului crește nivelul de hormon de stres (cortizol) și apare tendința de a mânca în exces și noaptea, ceea ce duce la obezitate.

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.