Dieta Dukan

Share Button

Toate persoanele au tendinta de a se ingrasa

Toata lumea stie ca greutatea noastra depinde in primul rand de modul in care ne hranim. O alimentatie proasta implica de multe ori o cresterea in greutate si, din pacate, cei mai multi dintre noi gresim foarte mult atunci cand alegem ce si cat sa mancam.

Ciugulim sau consumam cantitati gresite de alimente din motive specifice, dar putem face acest lucru si in mod inconstient: placere, suparare, plictiseala etc .

Cu toate acestea, consecintele pe termen lung sunt opusul idealului dorit. Aceasta crestere in greutate de multe ori duce la frustrare si uneori chiar la dezgust fata de propria persoana.

Solutiile sunt urmatoarele:

  • Reducerea frustrarii si a situatiilor care va fac sa va apropiati de frigider sau de dulapul cu dulciuri
  • Cautati si aplicati alte mijloace pentru a va relaxa si a va calma
  • Gasiti ajutor sau sprijin in anturajul dumneavoastra, pe forumurile de pe internet, si chiar pe un site de coaching online (coachingul este un proces care “il ajuta pe client sa renunte la ceea ce este acum pentru a deveni ceea ce isi doreste sa devina).

Regimul propus de doctorul Dukan va ajuta sa evitati frustrarile unui regim, si in special pe cea mai importanta: foamea.

Cea mai placuta relaxare nu va mai fi sa mancati, ci sa slabiti! Nici un aliment nu este mai placut decat pierderea in greutate.

Acest regim este foarte simplu, structurat, dar, de asemenea si rapid si eficient. Primele rezultate sunt uimitoare, iar eforturile dumneavoastra de-a lungul timpului ii vor permite acestuia sa fie si durabil.

Cele mai multe regimuri presupun sa mancati un pic din tot, in cantitati limitate si cantarite. Veti simti atunci celebrul sentiment de frustrare care va va face sa reintrati in spirala de relaxare prin consumul de alimente.

Dr. Dukan isi rezuma regimului astfel: „Placerea de a pierde in greutate rapid si eficient intr-un cadru puternic si sigur poate tolera o multime de constrangeri„.

Si motivatia pentru lansarea in aceasta aventura ?

Marele avantaj al acestui regim este ca rezultatele sunt imediate si considerabile. Aceste rezultate va stimuleaza motivatia si, in cele din urma, va ofera placerea de a pierde in greutate. Veti prelua controlul greutatii voastre, si va veti regasi echilibrul. „Slabitul devine o cucerire, un loc de succes, o mandrie, o explozie plina de stima de sine „, spune Dr. Dukan.

Dieta Dukan se tine fara sa va fie foame ?

DA ! Orice alta abordare este sortita esecului. Senzatiile de foame si de frustrare se acumuleaza si revin mai devreme sau mai tarziu, facand ca esecul si cresterea in greutate sa fie inevitabile „, spune doctorul Dukan. El a stabilit, dupa 30 de ani, o metoda care permite evitarea senzatiei de foamea, consumand la alegere ce produs  doriti din 100 de alimente selectate pentru dieta Dukan, absolut fara nicio restrictie.

Dieta Dukan, un regim alimentar structurat

Regimul este clar si simplu: puteti folosi o foaie pentru a va nota evolutia pierderii in greutate.

Dieta Dukan

Sursa foto demoiselle.ro

Pur si simplu urmati toate cele 4 faze ale dietei Dukan ce sunt ilustrate in imaginea de mai sus:

Faza de atac

Cea mai scurta si cea mai devastatoare. Durata  sa este de la 2 la 10 zile (sub supraveghere medicala), fara intrerupere, timp in care puteti manca 72 de alimente bogate in proteine, la alegere, dar numai cele 72 de alimente. Pierderea in greutate este in medie de 2.5 kg.

Faza de croaziera

Aceasta permite consumul celor 100 de alimente, alternand o faza de PP (in care se consuma numai cele 72 de alimente) si faza PL (in care se consuma cele 100 de alimente ). Va veti alege ritmul urmarind pierderea in greutate  pe care v-o propuneti: alternand 3PP/3PL  sau 5PP/5PL .

Faza de consolidare

In cadrul acestei faze se adauga, pe zi, la cele 100 de alimente: 2 fructe, 2 felii de paine, 40 g de branza, 2 portii de alimente bogate in amidon si doua mese festive pe saptamana.

Durata acestei perioade: 10 zile pentru fiecare kilogram pierdut.

Faza de stabilizare

Se reia mancatul normal. In fiecare joi, alimentatia trebuie sa fie compusa ca o zi de PP (cu cele 72 de alimente), si in aceasta perioada vom uita de lifturi si vom face miscare mergand pe jos sau facand niste exercitii. Si continuati sa mancati cate 3 linguri de tarate de ovaz pe zi.

” Crackingul ” regimului

Incepeti prin a va gandi in primul rand la obiectivul dvs. Nu puteti slabi durabil fara a va cunoaste greutatea adecvata, sau cate kilograme ati pierdut.

De fapt, ce inseamna greutate corespunzatoare?

” Aceasta este o notiune esentiala atunci cand tinem o dieta „, spune dr. Dukan. ” Aceasta nu este neaparat greutatea vehiculata in reviste, ci greutatea pe care fiecare individ, in functie de caracteristicile sale, este capabil atat sa o realizeze, cat sa o si mentina. Pentru aceasta se iau in considerare 11 parametrii dintre care cei mai decisivi sunt ereditatea, regimurile urmate, varsta, sexul , numarul de sarcini, etc . De exemplu, fiecare deceniu ne obliga sa acceptam 1 kg si fiecare sarcina 1,2 kg fiecare.

Stabilizarea este intr-adevar posibila?

Da, este posibila, dar nu se intampla singura. Dupa ce a pierdut in greutate, persoana este ca un pacient dupa o gripa: este mult mai fragila si mai vulnerabila. Acesta este motivul pentru cele doua faze, cea de stabilizare si cea de consolidare sunt foarte importante. Nu trebuie sa va bazati pe euforia pierderii in greutate pentru a estima ca munca este implinita. Exact dupa faza de croaziera veti gasi metode bune pentru a va pastra greutatea si obiceiurile alimentare bune.

Combaterea ideilor preconcepute despre regimuri

Cele mai nocive si raspandite: toate caloriile sunt egale.

Zaharul, de exemplu , este digerat foarte repede. Daca ati manca 100 de calorii de dulciuri, corpul vostru va incepe sa digere si va consuma doar 5 calorii pentru a digera aceste bomboane. Pentru grasimi, corpul va consuma dublu, adica doar 10 de calorii pentru a digera 100 de calorii.

Lanturile de proteine sunt cele mai lungi, si sunt, prin urmare, mai dificil de „spart” pentru organism. Proteinele sunt in mod natural mai putin calorice si mai hranitoare decat alte alimente si „costa” mai mult organismul pentru a fi asimilate.

Prin urmare, atunci cand va este foame, consumati mai bine piept de curcan, surimi sau oua tari decat patratele de ciocolata, care nu va calmeaza cu adevarat foamea.

Un mic sfat suplimentar: dupa cina, evitati sa mergeti direct in pat, optati mai bine pentru o mica plimbare digestiva.

Sportul, va ajuta  cu adevarat sa slabiti?

In orice caz, exercitiile fizice nu va fac sa slabiti. Acestea va ard caloriile, dar daca mancati in mod normal, veti arde doar acele calorii si nu veti pierde in greutate. Daca infulecati o bucata de tort si apoi alergati in jurul blocului, nu veti vedea beneficiile sportului.

Ceea ce este interesant la efortul muscular este ca acest consum de energie continua, chiar daca este slab, si dupa incetarea efortului timp de 3 zile si 3 nopti. Acesta este motivul pentru care trebuie sa facem miscare de 2 sau 3 ori pe saptamana.

Mici sfaturi, toate simple pentru a face spor, fara sa va dati seama. Uitati de lift si parcati la cateva strazi de locuinta dumneavoastra. Este ideal pentru persoanele care au un exces de greutate, pentru a incepe sa se obisnuiasca incet, incet cu miscarea.

Ce activitate fizica ar trebui adoptata in timpul dietei Dukan?

Cea mai simpla, mai accesibila si mai naturala, care este mersul pe jos.

Fara riscuri pentru sanatate, acesta poate fi practicat oriunde si de catre oricine, inclusiv de marii obezi. Aceasta activitate poate fi impartasita de intreaga familie, si se poate face atat prin paduri cat si prin marile orase.

Prescriptia doctorului Dukan:  20 minute pe zi in timpul fazei de atac, 30 de minute pe zi in timpul fazei de croaziera si apoi 20 de minute pentru celelalte faze .

Suplimentele alimentare ?

Vizeaza mai degraba suplimentele alimentare naturale decat pilulele miraculoase.

Ceaiul verde si otetut de mere sunt aliati foarte buni.

Taratele de ovaz, un miracol printre alimentele pentru slabit

Taratele au proprietatea de a-si mari de 20 de ori volumul in prezenta apei: o lingura de tarate de ovaz cu apa formeaza o bila de 300 g in stomac. Efectul este de satietate imediata.

Odata ajunse in intestine,  fibrele vascoase de tarate de ovaz colecteaza caloriile si substantele nutritive si le impiedica sa treaca in sange. Astfel, taratele de ovaz permit o pierdere calorica mica, dar eficienta.

Iar vestea buna este ca acest produs este foarte ieftin. Il veti gasi pe internet si in magazinele bio.

Sfaturi anti – clacare

Aveti o viata foarte incarcata, copiii va asteapta, treburile casnice de asemeni si toate acestea sunt in plus fata de grijile de la munca …

Acesta este momentul cand frigiderul va cheama, pentru a gasi o mica placere dulce. Stiti ca acest mic moment nu este bun pentru sanatatea si greutatea dumneavostra, dar este atat de tentant …

Sa luptam impreuna cu acest viciu astfel: incepeti cu un aliment cu gust dulce cum ar fi un iaurt de vanilie, un castron de branza de vaci cu cacao degresata.

Inca va este foame? Incercati o cola light sau o jumatate de litru de ceai si de ce nu o guma de mestecat fara zahar pentru a va calma nevoia de a mesteca.

Acest mic chef de rontait ascunde intr-adevar o foame reala? Atunci pregatiti o clatita Dukan cu ciocolata degresata sau cu aroma de vanilie. Un pahar mare de apa sau ceai si pur si simplu veti scapa de acesta senzatie se foame.

Pentru gustarile sarate, optati pentru surimi sau piept de curcan.

Daca cedati unui aliment interzis, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa renuntati la dieta Dukan: consumati o cantitate mica si bucurati-va de fiecare bucatica delicioasa, mestecand-o si savurand-o inainte sa o inghititi.

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.