Cum să ai o siluetă perfectă pentru nuntă

Share Button

Parcă nimic nu te motivează mai mult să pierzi câteva kilograme în plus decât perspectiva unui eveniment important, așa cum este o nuntă. Rochia de mireasă, fotografiile de la nuntă și pregătirile pentru luna de miere te fac să te gândești de două ori la faptul că vrei să arăți cât mai bine cu această ocazie.

Dacă nunta te motivează să îți reconsideri stilul de viață și să-ți atingi greutatea optimă, atunci acest lucru poate fi privit ca un avantaj.  La urma urmei, cu toții avem nevoie de motivație, iar faptul că îți propui un termen-limită pentru a-ți atinge obiectivul de greutate nu poate decât să te stimuleze și mai mult.

Problema este că multe mirese apelează la tot felul de diete extreme, pentru a slăbi rapid. Astfel de metode pot avea rezultate notabile pe termen scurt, dar cel mai adesea nu sunt decât sursa unor eșecuri dezamăgitoare. Asta pentru că dietele-fulger, exercițiile fizice extenuante sau înfometarea nu oferă rezultatele pe care ți le dorești pe termen lung. Oricum pregătirile pentru nuntă sunt o sursă de stres, care poate cauza luarea în greutate, așa că este firesc să te gândești mai degrabă la soluții eficiente, care să te ajute să ai o siluetă perfectă nu numai pentru nuntă, ci și după aceea.

Acest lucru este posibil, dacă te gândești să faci anumite schimbări în ceea ce privește alimentația, pe care să le integrezi în rutina zilnică și care să te ajute să ajungi la silueta mult-visată, dar și să îți menții o stare de sănătate bună.

Cum sa ai silueta perfecta nunta

Iată câteva sfaturi utile care te pot ajuta să obții o siluetă perfectă pentru nuntă și să îți menții greutatea ideală pe termen lung.

Notează-ți tot ce mănânci zilnic. Acest prim pas te poate ajuta să ții o evidență reală a alimentelor pe care le consumi zilnic, inclusiv a celor pe care le ronțăi între mese, fără ca măcar să îți dai seama. Dulciurile, produsele de patiserile, covrigeii, fursecurile, cornurile, toate acestea conțin calorii ”ascunse”, pe care uiți să le iei în calcul când treci în revistă ce consumi pe parcursul unei zile. Tocmai aceste ”gustărele” se numără printre principalii dușmani ai siluetei.

Nu sări peste micul dejun. Chiar dacă ai un program foarte încărcat, fă-ți timp pentru micul dejun în fiecare zi. Astfel, corpul tău obține energia de care are nevoie pentru a te ajuta să îți începi ziua. Totodată, dacă mănânci un mic dejun sănătos și sățios, nu vei mai simți nevoia să îți amăgești foamea cu ceva cumpărat pe fugă de la un fast food sau cu un baton de ciocolată.

Apelează la consiliere specializată.  Dacă vrei să obții cele mai bune rezultate, cea mai bună soluție este să începi un program având la bază un plan alimentar adecvat ,în funcție de nevoile tale nutriționale și de obiectivul de greutate pe care dorești să îl atingi. De exemplu, metoda Natur House este un program de reeducare alimentară, prin intermediul căruia poți scăpa de kilogramele în plus cu ajutorul unui specialist în nutriție. De asemenea, beneficiezi gratuit de consiliere și monitorizare permanentă pe toată durata programului.

Dormi suficient. Lipsa somnului este una din cauzele care te determină să faci alegeri nesănătoase în ceea ce privește mâncarea. Atunci când suntem obosiți, avem tendința să consumăm prăjeli, dulciuri, băuturi carbogazoase și alte alimente bogate în calorii. Totodată, corpul tău are nevoie de suficientă odihnă pentru derularea proceselor metabolice de zi cu zi.

Nu te înfometa. Dietele restrictive nu funcționează niciodată, pentru că metabolismul este încetinit atunci când organismul nu primește toate caloriile de care are nevoie. De asemenea, nu merită să riști să ai de-a face cu diferite probleme de sănătate cauzate de alimentația precară. Decât să apelezi la astfel de ”artificii”, este mai bine să îți păstrezi sau să adopți obiceiuri alimentare sănătoase care într-adevăr fac diferența.

Menține un stil de viață activ. Sedentarismul este un factor de risc pentru omul modern. Intergează cât mai multă mișcare în activitățile tale zilnice. Pot fi chiar și lucruri simple, ca de exemplu să urci scările în loc să folosești liftul sau să mergi pe jos cât mai mult în loc să folosești mașina sau mijloacele de transport în comun.

Elimină stresul. Stresul cronic poate contribui la acumularea kilogramelor în plus. Exercițiile fizice, timpul petrecut în aer liber sau activitățile relaxante te pot ajuta să scapi de stresul cotidian, care este un adevărat dușman atunci când vrei să slăbești.

Bea suficientă apă. Apa este necesară pentru majoritatea proceselor fiziologice din organism, inclusiv pentru asimilarea substanțelor nutritive și pentru transformarea caloriilor în energie. Deshidratarea poate duce la retenție de apă, o altă cauză a kilogramelor în plus. Nu în ultimul rând, adesea se întâmplă să confundăm senzația de sete cu cea de foame și suntem tentați să ronțăim tot felulde gustări nesănătoase.

Savurează mâncarea. Dacă ai tendința să mănânci mereu pe fugă, ar trebui să schimbi acest lucru. Acordă-ți timp să savurezi mâncarea, să te bucuri de acest moment. Poate părea un lucru banal, dar dacă îți acorzi timpul necesar să mesteci bine alimentele, acestea vor fi digerate mult mai ușor.

Așadar, cu puțină voință și cu un plan bine pus la punct, vei putea să ajungi la greuatatea ta ideală, iar kilogramele în plus nu îți vor da bătăi de cap.

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.