100 de alimente permise in Dieta Dukan

Share Button

Toata lumea a a auzit de Dieta Dukan. Aceasta metoda ofera o revenire la alimentele de baza ale speciei umane, ale primilor oameni, cu o lista de 100 de alimente dintre care 72 bogate in proteine si 28 de legume. Si aceasta propunere este supusa unor cuvintele magice: la discretie. Pentru a vedea mai clar despre ce este vorba iata lista cu cele 100 de alimente .

72 de alimente bogate in proteine

carne

–  11 produse din carne

  • friptura , muschi  si file de muschi de vita, friptura de vita, limba
  • cotlet , coasta, ficat si rinichi de vitel
  • jambon, carne de porc , de pui sau de curcan (fara grasime, fara sorici ) .

peste–  25 de pesti

Cod, merluciu, dorada, imparat, pes,te-spada, fletan , fletan afumat, eglefin, cambula, lup, macrou , merlan , chefal, calcan, chefal, sardine, somon , somon afumat, sole , surimi, ton, caras, biban, pastrav, mreana.

fructe

–  18 fructe de mare

Calamar, scoici, cochilii, cochilii St Jacques, crabi , creveti , gambas , languste, homari, midii, arici, sepii, castravete de mare, melci de mare, stridii, caracatita, calmar, broasca testoasa.

– 11 pasari

Strut, prepelita, cocos, ficat de pui, curcan, iepure, porumbel, bibilica, carne de pui. (Fara piele , desigur).

–   2 oua

Oua de gaina si oua de prepelita

lapte–  6 produse lactate

Iaurt degresat ( 0 % grasime), natural sau cu arome cu aspartam, cas, branza ( 0 % grasime), delicatese de branza, lapte degresat .

 – 28  de LEGUME

Anghinare, sparanghel, vinete, sfecla, broccoli, morcovi, telina, stevie, ciuperci, toate tipurile de varza (Bruxelles, varza rosii ), conopida, inima de palmier, castraveti, dovlecei, andive, spanac, fenicul, salata verde, fasole verde, napi, ceapa, macris, praz, dovleac, ridichi, toate salatele verzi, soia, rosii.

Related News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Copyrıght 2013 FUEL THEMES. All RIGHTS RESERVED.